סקר חדש: מי המרוויח הגדול מבחירות?

איתי גדסי 5 Comment on סקר חדש: מי המרוויח הגדול מבחירות?

סקר חדש שמתפרסם: נתניהו בודד בצמרת | מי המפלגות שעלולות להתרסק | האם הנציגות החרדית תעדיף בחירות עכשיו? וגם, האם הציבור עדיין מאמין שנתניהו יכול לנהל את המדינה?

שלטי חוצות של הליכוד | אילוסטרציה צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בלב הסערה הפוליטית בה נמצאת המערכת הפוליטית כולה, כלל השותפות הקואליציוניות מתחבטות בשאלה האם יהיו בחירות או לא. ראש הממשלה בנימין נתניהו חוזר מביקורו המוצלח בארה"ב מוועידת אייפא"ק החמה, אל עבר הביצה הפוליטית הבוערת, לא נראה עדיין שרה"מ בנימין נתניהו מתרגש מאיומי שר האוצר משה כחלון על התפטרותו המיידית אם לא יעבור התקציב עד פסח, ומנגד, מנציגי הציבור החרדי הדורשים חוק גיוס שיהיה מקובל עליהם ויעבור בכנסת טרם התקציב.

בזמן שמפלגות השמאל מחכות בכיליון עיניים להפלת הממשלה ולהליכה לבחירות, משל לבטח לאחר מכן הם ירכיבו את הממשלה נראה כי לא בטוח בכלל שלחלקם נכון כעת בחירות וריאלי להחליף את בנימין נתניהו בבחירות קרובות. על פי סקר שהתפרסם היום, לו היו מתקיימות היום בחירות, התוצאות היו:

הליכוד – 30 מנדטים

יש עתיד – 24 מנדטים

המחנה הציוני – 11 מנדטים

הבית היהודי – 11 מנדטים

יהדות התורה – 8 מנדטים

ישראל ביתנו – 7 מנדטים

ש"ס – 4 מנדטים

את הסקר ערכו ב"וואלה" וההתלכדות המרשימה ממשיכה להירשם מאחורי רה"מ בנימין נתניהו. ככל הנראה וכפי המשתקף, הציבור הימני איתן ולא זונח את נתניהו, מי שמקבל את נפילת הגובה הגדולה ביותר, הוא אבי גבאי שמרסק את המחנה הציוני ל-11 מנדטים. מפלגת ש"ס נמצאת עם ארבעה מנדטים – מספר המנדטים המינימלי.

שאלה חשובה שעלתה בסקר, נוגעת לאמון הציבור ביכולתו של רה"מ בנימין נתניהו לנהל את המדינה. על השאלה: האם רה"מ נתניהו יכול למלא את תפקידו כראש הממשלה?

52% – כן

42% – לא

6% – לא ידעו לענות

על השאלה: מי הכי מתאים להיות ראש ממשלה?

39% – בנימין נתניהו

16% – יאיר לפיד

11% – אבי גבאי

הסקר הנוכחי מצטרף לשורת הסקרים האחרונה שהוצגה בתקשורת בו נראה כי בנימין נתניהו הוא הקלף החזק בציבור הישראלי והמועמד הכמעט יחידי לראשות הממשלה עדיין, ללא מתחרה חזק בסביבתו, עם אמון גדול מהציבור למרות כל החקירות.



5 תגובות

מיין תגובות
  1. 5

    מתי החרדים (לפחות הספרדים) יקבלו שכל ויתאחדו??? הכבוד הזה רק מזיק!!!!

    1. בחירות הבאות אני רק עם יחד בראשות אלי ישי

      1. גם אני עם אלי ישי, ימין של תורה מאוחדת

  2. 4

    המציאות הוכיחה אין אלטרנטיבה לטובים
    נתניהו זוכה לאימון וכנראה שבצדק…..